|
Úspora telekom. výdajů
|
|
Vlastnosti
|
Při jednání se zákazníky jsme zjistili, že téměř vždy mají nevhodně zvoleny druhy připojení na veřejné sítě a příslušné cenové podmínky pro tzv. hlasové a datové (resp. pro telefonní a internetové) služby.
Vedle vývoje telekomunikačního HW i SW a výroby i dodávek telefonních ústředen PhoNet jsme proto začali nabízet také tzv. optimalizaci výdajů za telekomunikační služby.
Každý měsíc tak provádíme pro několik zákazníků audit jejich faktur za telefonní přípojky i za připojení na internet. Původně jsme si dovolili tvrdit, že běžně lze dosahovat úspory mezi 10 a 25%, postupně jsme však zjistili, že není neobvyklé aby úspora dosahovala 40 nebo dokonce 50%.
Postupně jsme si navíc vytvořili těsné osobí vztahy s řadou telekomunikačních operátorů a v některých případech tak mohou cíloví zákazníci bezplatně získat telefonní ústřednu, telefonní přístroje apod.
Naše zkušenost ukazuje, že úspora výdajů je tím větší, čím větší je objekt, pro který je audit prováděn.
|
|
|