|
Návrh tel. ústředny firmy
|
|
Vlastnosti
|
Většina zákazníků nemá příliš zkušeností s nákupem pobočkových telefonních ústředen. Je to pochopitelné, protože životnost ústředny bývá min. 10 let.
V rámci komplexnosti našich služeb proto zákazníkům nabízíme projednání jejich potřeb na telefonní spojení, návrh optimální konfigurace telefonní ústředny, doporučíme jim vhodné druhy telefonních přístrojů a samozřejmě i přiměřený způsob napojení zákazníka (resp. jeho telefonní ústředny) na pevné a mobilní telefonní sítě.
Podobně se zákazníkem projednáme jeho představy a požadavky na přístup k internetu. Je-li to vhodné a možné, pak lze internetovou přípojku zároveň použít k napojení zákazníka na veřejné telefonní sítě.
Cílem je, aby měl zákazník minimální investiční i provozní náklady za telefonní služby i za připojení na internet. Dobrý návrh telefonie umožní, že výdaje na pořízení nové ústředny se vrátí ve formě úspor na hovorném za několik málo měsíců.
|
|
|